loading...

نمونه سوالات آيين نامه اصلي و مقدماتي راهنمايي و رانندگي

دانلود رايگان نمونه سوالات آزمون آيين نامه اصلي و مقدماتي و سوالات فني آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي با جواب

بازدید : 92
11 زمان : 1399:2

  1. نمونه سوالات آئين‌ نامه اصلي
  2. دانلود نمونه سوالات آيين نامه اصلي pdf
  3. چگونه در ازمون ايين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي براي اولين بار قبول شويم ؟

  4. قبولي 100 درصد تضميني در آزمون آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي

  5. آزمون آيين نامه اصلي چيست ؟
  6. گواهينامه رانندگي و راننده بودن زن و مرد نمي شناسد .
    براي دريافت گواهينامه رانندگي بايد آزمون هاي مختلف را گذراند كه يكي از آن ها آزمون آيين نامه رانندگي است. راننده ها بايد اين آزمون را گذرانده و تسلط خود را روي قوانين نشان دهند.آزمون تستي آيين نامه رانندگي قدري مشكل است و بايد در آن دقت بيشتري داشت.


    بي شك متفاوت ترين برنامه آموزش آئين نامه ورانندگي به صورت هم كتبي وهم فيلم پبش روي شماست.ما به شما تضمين ميدهيم كه بااستفاده از اين برنامه نه تنها درامتحانات گواهينامه قبول ميشويد،بلكه مهارت زيادي هم در رانندگي كسب خواهيد كرد.

    تحقيقات نشان ميدهد كه در آموزش رانندگي ديدن شيوه صحيح رانندگي قبل از انجام آن،شصت درصد امكان موفقيت ويادگيري صحيح وسريع رابيشتر ميكند ودر آينده امكان تصادفات براثر اشتباهات فردي را كاهش ميدهد.

    بي شك قبل از هر آزمون ،علاوه بر مطالعه منبع اصلي آزمون، مطالعه نمونه سوالات دوره هاي قبلكمك بسيار زيادي به قبول شدن در آن آزمون خواهد كرد.در اين نرم افزار سعي كرديم جديدترين نمونه سوالات آزمون آيين نامه رانندگي را تهيه و در اختيارشما قرار دهيم.
    تمامي سوالات مطابق آيين نامه اصلي مي باشددوستان عزيز ، در تهيه سوالات نهايت دقت صورت گرفته تا تمامي پاسخ ها درست و بدون مشكل باشد.

  1. نمونه سوالات آئين‌ نامه اصلي
  2. دانلود نمونه سوالات آيين نامه اصلي pdf
  3. چگونه در ازمون ايين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي براي اولين بار قبول شويم ؟

  4. قبولي 100 درصد تضميني در آزمون آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي

  5. آزمون آيين نامه اصلي چيست ؟

سوالات آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي

با استفاده از برنامه راننده شو كه با رابط كاربري بسيار ساده و فوق العاده زيبا نسبت به برنامه هاي مشابه در اختيار شما قرار ميگيرد به راحتي مي توانيد آزموني آزمايشي از سئوالات آيين نامه را با خاطري آسوده در منزل و يا هر مكان ديگري كه موبايل خود را همراه داشته باشيد، تجربه نماييد. با اين برنامه به راحتي ميتوانيد پس از

نمونه سوالات آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي


به طور كلي حل نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي رانندگي قبل از امتحان به شدت توصيه مي شود . شما بايد تا حايي كه مي توانيد انواع نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي را ببينيد و سعي كنيد خودتان آن ها را حل نماييد و سپس پاسخ خود را با پاسخ هاي صحيح آزمون آيين نامه مقدماتي مقايسه نماييد .
تا چه حد خواندن مهم ترين نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي ميتواند تاثير داشته باشد ؟بايد بگوييم خيلي خيلي زياد .آزمون اصلي آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي + سوالات فنيآزمون اصلي آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي امتحان آيين نامه مقدماتي اي است كه پس از قبولي از در آزمون آيين نامه مقدماتي مقدماتي و در مرحله دوم توسط افسر راهنمايي و رانندگي از متقاضيان گواهينامه رانندگي گرفته مي شود .

دانلود نمونه سوالات آيين نامه اصلي PDF


1- در همه مواقع 2- تنها اگر هردو خيابان خلوت باشد 3- تنها اگر خيابان اصلي داراي ترافيك نباشد 4- هيچ موقع27. سوال 1 امتيازموقعي كه اتومبيل خود راپارك ميكنيد، نبايستي ….
1- در جاده اصلي پارك كنيد 2- مانع ساير استفاده كنندگان از را شويد 3- در دنده بگذاريد 4- ترمز دستي را بكشيد28. سوال 1 امتيازچرا نبايد مدت زيادي پاي خود را روي كلاج نگهداريد؟
ما در ادامه نمونه سوالات آزمون اصلي آيين نامه مقدماتي و نمونه سوالات فني را باهم بررسي مي كنيم .

شما بايد تا حايي كه مي توانيد انواع نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي را ببينيد و سعي كنيد خودتان آن ها را حل نماييد و سپس پاسخ خود را با پاسخ هاي صحيح آزمون آيين نامه مقدماتي مقايسه نماييد .
تا چه حد خواندن مهم ترين نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي ميتواند تاثير داشته باشد ؟بايد بگوييم خيلي خيلي زياد .آزمون اصلي آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي + سوالات فنيآزمون اصلي آيين نامه مقدماتي راهنمايي و رانندگي امتحان آيين نامه مقدماتي اي است كه پس از قبولي از در آزمون آيين نامه مقدماتي مقدماتي و در مرحله دوم توسط افسر راهنمايي و رانندگي از متقاضيان گواهينامه رانندگي گرفته مي شود .
ما در ادامه نمونه سوالات آزمون اصلي آيين نامه مقدماتي و نمونه سوالات فني را باهم بررسي مي كنيم .
براي قبولي در آزمون آيين نامه مقدماتي حتما نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي را دانلود كنيد و بخوانيد و همين طور براي امتحان آيين نامه مرحله دوم نيز با دانلود سوالات آزمون آيين نامه اصلي و دانلود نمونه سوالات فني خودتان را كاملا آماده نماييد .
نمونه سوالات آزمون اصلي آيين نامه مقدماتي و سوالات فني با جواب۱- وظيفه فلايول چيست ؟

جديدترين نمونه سوالات آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي


فراگيري رانندگي و قبولي در امتحان آيين نامه براي تعداد زيادي از كساني كه قصد گرفتن گواهينامه را دارند به يك كابوس تبديل شده و عبور از آن به يك آرزو و علت اصلي آن، دقيق نخواندن مطالب و عدم توجه به نكات مهم مي‌باشد.


مي توان گفت تقريبا جايي نيست كه بتوان به صورت كاملا رايگان مجموعه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي را دانلود نماييد .
اما سوال مهمي كه مطرح مي شود اينست :
آيا ارزش دارد بابت نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي پول پرداخت كنيم ؟در حالت كلي نمي توان به اين سوال جوابي دقيق داد . متاسفانه برخي از منابع نمونه سوالات آيين نامه استانداردي را به كاربران ارائه نميكنند با اينكه پول زيادي نيز بابت خريد اين نمونه سوالات از متقاضيان مي گيرند .
برخي از اين سوالات قديمي هستند و برخي ديگر پاسخ هاي اشتباه دارند كه متقاضي گواهينامه رانندگي را بدتر به اشتباه مي اندازد . و برخي ديگر از سوالات اصلا مهم نيستند و احتمالا شما هيچ وقت در آزمون آيين نامه راهنمايي و رانندگي خود آن سوالات را نخواهيد ديد .
مهم ترين نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي را از كجا دانلود كنيم ؟اگر دانلود رايگان سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي به طور كامل برايتان اهميتي ندارد و حاضريد با شرط اينكه با خواندن نمونه سوالات آيين نامه به احتمال بسيار بالا در آزمون راهنمايي و رانندگي قبول شويد پول پرداخت كنيد ما به شما مجموعه نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي كه سايت سوال آيين نامه آن را با وسواس خاصي تهيه كرده است را پيشنهاد مي كنيم .
اين نمونه سوالات فوق العاده مهم هستند و به شما توصيه ميكنيم حتما اين مجموعه را دانلود كنيد .
براي پرداخت و سپس دانلود اين نمونه سوالات فوق العاده مهم براي قبولي در آزمون آيين نامه مقدماتي با بار اول بر روي دكمه زير كليك كنيد .
سوالات آيين نامه مقدماتياما اگر همچنان تمايل داريد مهم ترين نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي را به صورت كاملا رايگان داشته باشيد با ما همراه باشيد .

مهمترين نمونه سوالات آيين نامه اصلي



ما بر آن شديم كه با برداشت نكات مهم و اساسي از مطالب مندرج در كتاب قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، سوالات كليدي و پرتكرار را جمع آوري نماييم به گونه‌اي كه بخش اعظم مطالب را شامل مي‌گردد.

آزمون آيين نامه اصلي راهنمايي و رانندگي
براي قبولي در آزمون آيين نامه مقدماتي حتما نمونه سوالات آيين نامه مقدماتي را دانلود كنيد و بخوانيد و همين طور براي امتحان آيين نامه مرحله دوم نيز با دانلود سوالات آزمون آيين نامه اصلي و دانلود نمونه سوالات فني خودتان را كاملا آماده نماييد .مطالعه آيين نامه استاندارد راهنمايي و رانندگي و قبل از شركت در آزمون واقعي راهنمايي ورانندگي، سطح آمادگي خود را محك بزنيد.با توجه به اينكه سوالات اين برنامه با در نظر گرفتن اسانداردهاي آزمون هاي واقعي راهنمايي و رانندگي سال طرح شده است، قبولي شما در آزمون هاي راننده شو بدون شك به معناي قبولي در آزمون واقعي است ! پس صبر نكنيد و شروع كنيد!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 5311
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی